tisdag 29 mars 2011

110329

Idag är det tisdag, finns det någon tråkigare dag egentligen? Gjort idag då? Jag har jobbat, jobbat, jobbat och sedan har jag jobbat lite till. Känns som att det är de enda jag gör nu förtiden. Men nu har jag två arbetsdagar kvar och sedan jobbar jag inte igen förrän den 14 april vad jag vet:) Ska bli riktigt skönt och bara kunna vara och göra sådana saker som man aldrig annars hinner med^^ Inte allt för långt till Magaluf heller, kommer bli sååå underbart!:)

Fridolf kommer hit om en stund och ska hjälpa henne och boka tåg till Gävle, inte lätt alla gånger när tekniken inte vill funka som de ska^^ För övrigt så vart jag hos min moster igår och skulle testa en grej som hon hade köpt, typ en "slipmaskin" som tar bort hår och förhårdnader på huden. Tänkte att jag skulle testa den på mina armar eftersom jag alltid haft komplex för dem^^ Så nu är de lena som barnrumpor och hårfria, dock sved de så in i helvete efteråt så de vet jag inte om jag kommer köra igen. Men nu har jag testat de iaf:P

Nu har jag även fixat födelsedagspresent till min kära bror och kära mor, så nu behöver jag inte tänka på de heller. Check!;) haha.

I knew it..

Cv)

Inga kommentarer: