onsdag 16 mars 2011

110316

Idag har jag varit sjukt trött, fy fuck alltså! Men har jobbat på som faan ändå, hade 6 sidor med ärenden när jag började i morses och nu har jag jobbat ner till 3½, braaaaa gjort av mig;) haha. Dock känns det som att jag är på väg till att bli sjuk också, inte okej. Har faan inte tid med sådan skit, förhoppningsvis har det försvunnit tills imorron:) Längtar som tusan tills jag och Fridolf ska dra till Magaluf också, kommer bli riktigt nice:D

Har precis kollat en sväng på Big brother, de är faan sjukt underhållande;P haha. Simon och Hunken, mumma!, de skulle man bre på en macka;) haha. Ikväll händer väl inte allt för mycket, jag och Fridolf ska ta en kopp kaffe när hon har slutat att jobba och tjöta lite skit. Kan alltid vara trevligt sådär en onsdagskväll:) Tills dess får vi väl se vad som händer.

Cv)

Inga kommentarer: