söndag 12 december 2010

101212

Imorron är det redan lucia, värsta myspys:)

I helgen har jag inte gjort allt för mycket, mest tagit de lugnt vilket har varit behövligt^^ Har även gått och haft beslutsångest för hur jag ska göra. Men nu har jag bestämt mig (tror jag iaf, haha;P) och även planerat lite. Kommer allt detta gå vägen så kommer det att bli kalasbra:) Förhoppningsvis är det klart i veckan, bara till att hålla tummarna!

Idag har vart en riktigt slapparsöndag, gick upp vid typ 12.15 fast kunde lätt ha sovit i flera timmar känns de som:P Sen mest kollat på tvn och myst, men har iaf tränat i 30 minuter så lite nytta har jag gjort idag iaf:P Igår så hade jag och syster lördagsmys, vart myspys:) Imorron så är det dags för jobb igen, dock har jag sovmorron imorron så de är nice;)

Cv)

Inga kommentarer: