fredag 10 december 2010

101210

Äntligen är det helg! Har längtar efter helg sedan i måndags;P haha. Skönt att vara ledig i två dagar och kunna vila ut lite efter en tuff arbetsvecka.

Idag vart vi iväg på fredagmys på kurorten hela kundtjänst-avdelningen, massa skoj att Birgitta och Anna vart med också:) Började med 30 minuters vattengympa, sedan vart de bastu, bubbelpool, skinkmacka och gröt, dricka och ansiktsbehandling:) En mycket bra avslutning på denna arbetsveckan tycker jag^^ Nu är jag dock typ helt slut och skulle kunna somna vilken sekund som helst känns de som... Har dock en aning beslutsångest och vette faan hur jag ska göra!!? Får nog ta och fundera lite på detta under helgen tror jag.

Ne nu blir det nog sängen för min del, btw gött att Jay vann idol;)

Cv)

Inga kommentarer: