söndag 8 augusti 2010

Ibland önskar jag att jag visste vad drömmar betydde eller att man visste om drömmen hade någon betydelse överhuvudtaget. Den senaste tiden har jag drömt om en viss person som jag inte trodde att jag skulle drömma om längre. Konstigt nog har jag också börjat tänka på denna personen oftare vilket gör att jag blir lite smått irriterad. Det ska alltid dyka upp små saker som påminner mig om denna personen eller som tillhör denna personen som gör att personen finns i mina tankar vare sig jag vill eller inte. Kan det vara så att vissa tankar har sin egna vilja? Eller är det min egentliga vilja som styr dem egentligen? Det jag vill är att bara glömma. Men det är väldigt svårt att glömma när det dyker upp en massa saker som gör att det är svårt att glömma. Eller när man drömmer drömmar som gör att det är svårt att glömma.

Jag.vill.bara.glömma.

Inga kommentarer: