måndag 9 augusti 2010

100809

Idag vaknade vart jag på världens dåligaste humör, tack vare mina kära grannar. Inte så jättekul att vakna vid 8 av att de är ute och spikar upp en jävla massa brädor, när man dessutom har sovmorron! Detta är inte första gången som de kör igång tidigt med att hålla på med deras jävla lada eller vad de är. Så ingen mer hänsyn till er kan jag lova!

Trots dåligt humör och spöregn ute drog jag iväg till jobbet och det vart ungefär som förra veckan. Logga in och sedan sitta och vänta på att telefonen ska ringa, yey eller inte. Men det är bara till att tänka på att man tjänar pengar. Dock är det mindre kul att jobba kväll när det inte finns något att göra och när det inte ringer något. Har en kväll kvar och sedan har jag gjort mina kvällar denna veckan. Skönt.

Annars så längtar jag tillbaka till Rhodos som faan! Hade jag inte jobbat denna veckan hade jag lätt bokat en sista minuten och typ dragit imorron. Får ju nästan abstinens när man ser på Facebook vad allt folk gör där nere som fortfarande är kvar. Jag vill också! Är också sjukt sugen på att dra till Linköping och göra staden osäker;) MÅSTE gör de typ snart. Emma jag vill vara inneboende hos dig!;) Dags att planera lite olika turer känner jag:P Linköping, Ikea, Ullared och sedan någon utlandsresa de är klart;)

Cv)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är luuuuugnt! Bara du tar med dig handduk och kudde så fixar jag resten ;) Turerna kan jag också fixa, så länge jag får följa med! :D