söndag 14 februari 2010

100214

Redan söndag idag och helgen är slut.. suck. Iaf denna helgen har jag inte gjort allt för mycket, har vart så trött så de är helt sjukt. Vart med Fridolf i fredags och fick alla hjärtans dag present i form av hjärtchips;P hehe, hon är för söt:) sedan igår så sov jag nog mest bort dagen tror jag, vart så trött fast blev inte piggare av att sova så blev ganska tidig sänggång, vilket resulterade i att jag vaknade ganska tidigt idag så jag känner mig ganska utvilad nu iaf:)

Idag har jag städat mitt rum, kan säga att det behövdes^^ Joo jag vart ju och köpte nya täcken i fredags som jag nu har fixat iordning med dem så nu kommer jag att sova som en kung i natt;P Har även suttit och shoppat på nätet lite^^ Bra att sätt att spendera söndagen på tycker jag:P mohaha.

Annars har jag inte tänkt att göra så mycket idag faktiskt, vart en rikigt slapphelg och det behövs ibland. Så nu är jag fit for fight för en ny jobbvecka och kanske en tripp till Linköping i helgen? hmm ja vi får se vad som erbjuds:)

Cv)

Inga kommentarer: