lördag 6 februari 2010

100206

Det är liksom redan februari, känne helt sjukt ju!
Iaf känner att jag inte uppdaterar här lika ofta längre men har helt enkelt ingenting att skriva om så de blir att jag slänger in ett inlägg lite då och då när jag känner för de:P

Annars då, vad har hänt sen sist? hmm har för de mesta jobbat, sen har de blivit lite fest också, träffat en massa folk, tränat lite och sedan har jag börjat att skissa lite igen. Hade så himla tråkigt för ett tag sedan och då åkte blocket fram:) Mycket skönt att det är helg nu måste jag säga, denna veckan har de vart ganska mycket jobbet, har jobbat på som jag vet inte vad, fast de är ju bra de med då är man iaf välförtjänt av sin lön^^ Nee men de är ganska skönt att man är lite ledig nu så man kan bara vara och inte behöva tänka på nått:P I natt sov jag tolv timmar så jag borde egentligen vara utvilad men skulle nog kunna lägga mig och somna nu i ett par timmar iaf:P haha. Blir till att sova ut länge imorron med:)

Började att titta på Tre kronor för ett tag sedan på youtube, hahaha jag vet I´m wierd, men iaf så har jag blivit helt fast på de!:D hahah. Massa kul att kolla på egentligen, kolla på alla skådisar hur de spelar och hur dåligt gjort det egentligen är men att man förut tyckte att det vart as bra:P en riktigt tre-kronor-geek har jag blivit, men de gör inget:P haha.

För övrigt så har jag ganska stor lust att åka tll Linköping igen, vart mycket roligare där än vad det är här hemma i Falköping^^ Och sen vill man ju träffa Emma och Rebecka igen:) Dröjer iofs inte länge till innan de kommer ner hit men vill nog allt dra upp till dem snart igen, Linköping är faktiskt en mysig/kul/fin stad trots fördommarna man fått genom jobbet;P hehe.

Nee nu blir det nog ett till avsnitt av Tre kronor:D haha

Cv)

Inga kommentarer: