tisdag 26 januari 2010

100126

Då vart man hemma efter en heldag i Skövde. Har vart med Fridolf, hennes mamma och mormor och shoppat en del, massa mys:) Blev en del iaf, får ju passa på nu när man ha fått lön:P haha. Alltid lika kul att åka iväg med familjen Molin, de är så himla roliga:D haha.

Har även pratat med min chef idag så imorron börjar utbildningen och sen är det bara till att köra på hur mycket jag vill:P Så de kommer nog att bli en ganska bra lön efter denna månaden med^^ Ganska skönt att man bara ska sitta med en massa pappersarbete och inte svara i telefon. Då kan man liksom göra de i sin takt med musik i öronen och behöver inte bli avbruten av att telefonen ringer. Så detta kommer nog gå hur bra som helst när man lärt sig hur man ska göra:)

För övrigt är jag sjukt trött just nu och jag har dessutom skadat mitt finger. Har dock ingen aning om vad jag har gjort men det svider som faan och är rött och gör ont när jag böjer på de..:S hmm. Jaja, de går väl över så småningen om:P

Cv)

Inga kommentarer: