lördag 23 januari 2010

100122

Nu så har jag kommit hem efter en mycket trevlig kväll hemma hos kusin vitamin. Vi drack vin, kollade let´s dance, letade resor och hade de allmänt mys<3 Så nu är man ganska trött och ska snart ta och krypa ner i sängen.

Min chef ringde till mig förut på kvällen och undrade om jag ville jobba för Västtrafik ett tag och hjälpa dem och utreda i ungefär en månad. Och det är ju inte direkt något som man tackar nej till, en månads jobb när man egentligen inte visste alls hur man skulle jobba liksom? Så nu blir det jobb hela februari + att jag har fått ganska många tider i mars. Yey, pengarna rullar in som de ska nu^^ Sedan såg jag även nu när jag kom hem att jag hade fått resten av mitt arbetsgivarintyg så förhoppningsvis kan jag få min a-kassa att fungera som den ska nästa vecka. Vore otrooooligt skönt och slippa att tracka deras kundtjänst och min handläggare hela tiden^^

Nej, men sova var det som sagt:)

Cv)

Inga kommentarer: