fredag 9 november 2012

121109

Åhh vad jag blir irriterad på mig själv!!

Idag hade jag uppkörning och vart skitnervös men hade en väldigt trevlig lärare och det släppte under tiden. Allting gick skit bra förutom en helvetes jävla vänstersväng! Hade jag inte missat där hade jag klarat de... Han sa att allt vart perfekt, backning runt hörn, parkering, hastigheten osv men så vart de fel vid den där jävla svängen! ÅÅÅÅHHHHH!!! Blir så sjukt irriterad! Först missa skrivningen med 3 poäng och nu de här... Känns så jävla misslyckande så de finns inte...:( 

Börjar ju jobba på måndag också så skulle verkligen ha behövt mitt körkort nu. Men det skulle lösa sig på nått sätt sa de, ändring i schemat och på nått sätt ordna så jag kommer dit osv. Men det är nog de som gör att de känns så jävla piss. Vart liksom så stor press på något vis att klara det bara för att kunna ta mig till jobbet på måndag och så kuggar jag på båda så känns de som att de liksom blir irriterad på mig eller nått för att jag inte klarade de och de måste ändra en massa grejer och skit..

Känns inte alls bra detta.. Har redan fått nya tider för skrivning och körning men då är jag istället nervös för att jag inte ska klara det heller och att de då kommer kännas ännu mer irriterande eftersom det inte bara är jag som drabbas utav de utan även de på jobbet:/

Buhu!:(

Cv)

Inga kommentarer: