måndag 4 juni 2012

120604

Helt sjukt att det redan är juni! Dock märks det inte på vädret idag, regnigt och molnligt.. Inte skoj!

Idag så har jag haft fullt upp med att försöka få tag på min handläggare på arbetförmedlingen, inte det lättaste ska jag säga er! De verkar ju faan inte kunna någonting där. För ett tag sedan skickar de hem papper att jag ska gå på två möten, på andra mötet kommer det fram att jag egentligen inte alls skulle vara där utan skulle fortsätta stämpla genom a-kassa. Ordnar upp de så att jag fortsätter som vanligt, får sen hem ett papper igen om det där jävla mötet. Mailar och ringer min handläggare och förklarar allt, hon kollar upp med sin kollega som skickat pappret och ja de stämmer ju att jag inte ska dit... Gaaah! Bra att det är sån jävla koll på saker och ting, jag vet faan mer än vad dom gör verkar de som. Jaa jag är lite smått irriterad men nu behöver jag inte gå dit imorron iaf utan endast fredag och då kan jag förhoppningsvis få ordning på allt så de inte håller på och skickar hem en massa skit till mig hela tiden.

Efter all skit med dom så blev det en liten promenad till elins esplanad och fixa lite grejer åt mamma så behöver inte tänka på de mer i veckan heller:) Annars då? hmm jo efter att ha googlat lite symptom så tror jag att jag kan ha åkt på en urinvägsinfektion.. inte alls skoj, men får avvakta några dagar och se om de försvinner av sig självt annars måste jag till vårdcentralen och få antibiotika.. Vad skulle man göra utan google liksom?;P haha.



Cv)

Inga kommentarer: