onsdag 18 april 2012

120418

Hmm vart ett tag sedan jag var inne här.. Vad har hänt sedan sist då? hmm en massa kalas, blivit 23, biobesök, fest och lite chill typ:P

Nu har jag iaf tagit tag i min täppa näsa och kör just nu med allergitabletter och åste säga att de hjälper faktiskt, dock känner jag av lite av biverkningarna såsom trötthet, ont i huvudet och sedan känner jag mig allmänt seg i kroppen och oga av detta har jag dessutom vart duktig och endast rökt 7 cigg på tre dagar! Inte illa pinkat de;)

Sedan har jag vart duktig idag och skickat efter ett körkortstillstånd och sedan tänkte jag kila till optikern imorron efter ett möte hos arbetsförmedlingen för att se om jag kan få göra syntestet också så det bara är att skicka in alla papper, gå på kursgrejen och sedan tuta och köra:P Känner att jag behöver komma igång med detta nu om det ska bli av + att man kan ha lättare för att få ett jobb så nu hoppas jag att jag kan få motivation till att ta detta körkort nån gång:P

Funderar på om jag ska införskaffa mig en ny dator.. känns som att denna kommer ge upp de när som helst fast å andra sidan hur mycket sitter jag vid denna dator när jag väl är hemma? Hmm, tål att tänkas på. Syster tycker då att jag ska investera i en mac, eftersom de håller mycket längre + att det är svårt at få virus på de datorerna.. Som sagt får ta och fundera lite på de^^ Har dessutom börjat läsa hungerspelen, maaaaassa bra bok! Har också sett filmen så vet ju att den är bra och har därför beställt hem de två andra böckerna, måste ju veta vad som kommer hända;P hihi.

De vart nog allt för tillfället;)

Cv)

Inga kommentarer: