torsdag 9 februari 2012

120209

Imorses vart jag inte nådigt trött kan jag berätta för er.. ville helst lega och sova hela dagen men icke! Upp och hoppa, käka frukost, dusch och nu sitter jag här. Ska väl snart fixa mig för att dra in till staden och fixa lite grejer:)

Kom hem från älsklingen i tisdags och det är alldeles för tomt, speciellt när man ska sova.. Då är de ganska tur att jag drar till Linköping och underbaraste Emma imorron!:D Då behöver man inte oroa sig för att de ska kännas tomt;) hehe. De blir nog kalasbra, inte setts på flera månader ju!:O Alldeles för länge enligt mig! Sedan blir det nog att dra till Ullared nästa vecka med moster och syster. De ville komma iväg lite och tyckte då att Ullared vart perfekt. Kan ju alltid vara trevligt att komma bort lite och ha nått att göra på dagarna:P Har iofs sökt tre jobb nu så kan ju hoppas att nått utav dem hör av sig och säger att jag får de:P

Har även bokat tid för ny tatuering också, YEY!:D Så den 29 februari är de dags för tatuering nr 4:) Göööött!;) Ne nu blir de att fixa lite så man är redo för staden om en stund;P

Cv)

Inga kommentarer: